marți, 29 ianuarie 2008

Pentru ce ne intalnim corpurile fizice

Cateodata ma simt foarte puternic . Atunci probabil ca toti electronii mei sunt foarte sanatosi.
Mi-e foame si ma uit la bucata asta de paine din fata mea si mi se pare foarte straniu.
In curand ea va fi eu.
Corpul meu este inutil. Corpul meu este o povara. Imi consuma timpul si energia . Trebuie sa-l intretin, sa-i asigur minimul de energie si trebuie sa-i satisfac atat de multe nevoi si pofte. Deja prea multe din preocuparile mele se pierd in scopul intretinerii acestui trup. Trebuie sa-i asigur aer, apa, hrana, curatenia zilnica, trebuie sa-l bronzez, sa-l tund si sa-l imbrac. Trebuie sa-i satisfac necesitatile sexuale. Pentru asta trebuie sa-l fac sa arate corespunzator, estetic ...si din punct de vedere al performantei. Pentru ca ,stiti bine ,scopul final pentru care se intalnesc trupurile este actul sexual.
Cred ca nu are rost sa ne intalnim trupurile decat pentru impreunare.
In rest putem comunica si fara sa avem nevoie de corpurile fizice.


Un comentariu:

Anonim spunea...

intr-un fel! religia spune ca din pamant ne-am nascut si in pamant vom merge. deci putem compara corpul cu pamantul.sa fie gradinutza din fata casei? sa zicem!oare nu sapam,nu smulgem buruienile si nu plantam flori?nu udam si nu ne bucuram de frumusetea ce o privim cu ochii ca fiind o parte din creatia noastra?